کشف دهها كيلو گرم مواد مخدر از 12دستگاه خودرو در محور هاي استان يزد

يزدفردا- طي عمليات جداگانه در محورهاي پرتردد در استان يزد دهها کيلوگرم ترياک کشف و12 قاچاقچي دستگير شدند.

به گزارش واحد تامين خبر يزد فردا:طي چند روز گذشته ماموران ايستگاه شهيد مدني يزد حين کنترل خودروهاي عبوري از محورکرمان به يزد به يک دستگاه اتوبوس به رانندگي حميد و سرنشيني نظر که از کرمان عازم يزد بودند و يک دستگاه خودرو پرايد به رانندگي محمد که از کرمان عازم تهران بود و يک دستگاه خودرو رنو به رانندگي احسان که از ايرانشهر عازم اصفهان بود مشکوک شده و طي بازرسي از اتوبوس و پرايد 900/135 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي درون خودروها مخفي شده بود کشف و ضبط نمودند.

همچنين ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق و اردکان حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودرو وانت به رانندگي مسعود که از راور عازم يزد بود و 3 نفر از مسافران يک دستگاه اتوبوس که از زاهدان عازم تهران بودند، مشکوک و در بازرسي از خودروها مقدار 412/10 کيلوگرم ترياک کشف نمودند.

ضمناً طي روز گذشته ماموران دسته رزمي استان با کار اطلاعاتي و استقرار در مسير پرتردد قاچاقچيان مشاهده مي نمايند يک دستگاه خودرو پژو در کنار جاده متوقف و دو نفر از خودرو پياده و در حالي که يک عدد ساک با خود حمل مي نمودند به صورت پياده در حرکت مي باشند لذا ماموران اقدامات لازم را انجام و هر دو نفر را دستگير و از آنها مقدار 25 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط کردند.

دراين راستا يک دستگاه خودرو پژو و يک دستگاه پيکان سواري توقيف و فرد ي به نام کورش دستگير شد

معاون اجتماعي وارشاد فرماندهي‌انتظامي‌استان يزد گفت‪ ۶۸‬كيلوگرم ترياك، بامداد امروزدر شهرهاي يزد و مهريز كشف شد.

سرهنگ محمود زينلي امروز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران ايستگاه "شهيد مدني" شهرستان مهريز در حين كنترل خودروهاي عبوري در محور كرمان به يزد از يكدستگاه خودرو يخچال دار‪ ۳۲/۳۰۰‬كيلوگرم ترياك كشف و ضبط كردند.

وي اظهار داشت: اين اتومبيل با محموله بستني از كرمان، عازم تهران بود كه دو نفر در همين رابطه دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

زينلي گفت: همچنين ماموران اين پاسگاه از يك دستگاه خودرو پيكان كه از بندرعباس عازم رشت بود4/5
كيلوگرم ترياك كشف كردند كه راننده آن دستگير و تحويل مقام‌هاي قضايي شد
معاون اجتماعي وارشادفرماندهي انتظامي استان يزد افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهر يزد نيز براساس‌اطلاعات مردمي، متوجه شدند فردي مواد مخدر را از مرز افغانستان تحويل مي‌گيرد و در يزد به فروش مي‌رساند.

وي ادامه داد: با هماهنگي مراجع قضايي، منزل اين شخص مورد بازرسي قرار گرفت كه‪ ۳۰/۲۷۰‬كيلوگرم ترياك و‪ ۸۰‬گرم سوخته، كشف و ضبط شد.

زينلي افزود: تحقيقات براي شناسايي و دستگيري ديگر رابطان احتمالي وي ادامه دارد. .

فرمانده‌منطقه انتظامي مهريز استان يزد گفت‪ ۹۲‬كيلوگرم ترياك در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان بامداد روز چهارشنبه كشف و ضبط شد.

وي افزود: اين مقدار مواد از چهار دستگاه خودرو عبوري به دست آمد كه سه خودرو از كرمان، عازم تهران بودند و يك خودرو هم از بندرعباس به سمت تهران در حركت بود.

به گفته او در اين زمينه، چهار متهم،دستگيرو تحويل مقام‌هاي قضايي استان يزد شدند.

وراثي اضافه كرد:همچنين بامداد امروز،چهارهزارو‪ ۶۰۰‬ليتر گازوئيل قاچاق از يك دستگاه خودرو خاور كه از تهران به سمت زاهدان در حركت بود كشف و راننده آن دستگير شد. 


يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا